Első lépések:

  1. Választanunk kell egy tárhelyszolgáltatót és egy domain nevet. Ez a költség tárhelyszolgáltatótól függően évi 6-12 ezer forint körüli összeget jelent. Általában 1-3 éve között szokták egy összegben kifizetni a tárhelyet és domain nevet. Fontos, hogy az éves előfizetést minden alkalommal újítsuk meg, a tárhely és domain név szükséges feltétele az elérhető honlapnak.

Tárhelyszolgáltatók:

https://www.forpsi.hu/

https://tarhelypark.hu/

https://www.mhosting.hu/

A tárhely és a domain ügyintézés a weboldal készítés csomag része.

2. Ezután a wordpress telepítésre kerül.

3. A megfelelő bővítmények (plugin-ok) beállítása és telepítésre történik ezután, ami a weboldalt biztonságossá teszi (https). Gyorsítótár, biztonsági mentések, weboldal optimalizálási és egyéb a megrendeléshez kért beállítás (webshop, levelező lista, naptár, foglalások, stb. ) beállításai következnek.

Design

4. Ezután közös egyeztetéssel kialakítjuk a webdesign részt. Az egyik legjobb, világszerte ismert és használt sablon a Divi. Nem véletlenül népszerű az Egyesült Államoktól kezdve egészen Európáig, mivel:

  1. Élethosszig tartó (külön api kulccsal és folyamatos frissítésekkel) – megrendelőim az élethosszig tartó díját (300 $) AJÁNDÉK-ként kapják. (Más weboldal készítő stúdiókkal szemben, ahol a design munkán túl a sablon árát is külön ki kell fizetni.)
  2. Egyedi elképzelések is megvalósíthatók, mindemellett több mint 1000 sablon közül lehet alapokat választani. Az alapsablonok megtekinthetőek: https://www.elegantthemes.com/layouts/

Reszponzív nézet

Minden weboldal készítés elengedhetetlen része, hogy tökéletesen nézzen ki laptop és mobilnézeten is, ez az utolsó lépések egyike.

Online marketing

A weboldal vagy webshop nem egy virtuális névjegykártya, hanem egy online marketing eszköz, hogy szolgáltatásaink vagy termékeink a célközönséggel találkozzanak.

Éppen ezért minden weboldal és webshop csak az online marketing beállításaival és összeköttetésével kerül átadásra.

Facebook pixel beállítása – a legfontosabb online marketing beállítások közé tartozik. szerepe többek között, hogy akik a keresőben megnyitják az oldalt, azután a facebook-on is találkozzanak ugyanazzal a szolgáltatással vagy termékkel hirdetés formájában.

Google Ads összekötés segít, hogy a google keresőjében a lehető legjobb helyen szerepeljen a honlap.

Továbbá Google Analytics, Search Console, PageSpeed Insights beállításokkal a honlapról, gyorsaságáról, nézettségéről kapunk információkat.